Retourneren en ruilen
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren is mogelijk voor bestellingen van onderhoudsproducten en plinten die via onze webshop zijn aangeschaft. Producten die in één van onze showrooms zijn gekocht, kunnen eveneens geretourneerd worden, maar dit dient uitsluitend via de betreffende showroom te verlopen en niet via de webshop.
Conform de wettelijke bepalingen heeft u het recht om uw webshopbestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te herroepen. Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen. Indien u de volledige bestelling retourneert, ontvangt u ook de oorspronkelijke verzendkosten terug. De kosten voor het retourneren naar onze webshop zijn voor eigen rekening. Voor exacte tarieven verwijzen wij u naar de website van uw vervoerder.
Retourneren in één van onze showrooms is kosteloos.
Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, verzoeken wij u het product – inclusief alle geleverde toebehoren – ongeopend en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking te retourneren. Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen, zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding terugstorten.
Belangrijke opmerkingen:
- Retourneren is uitsluitend mogelijk voor ongeopende producten.
- Randafwerking kan alleen geretourneerd worden via één van onze showrooms.
- Gelieve het volledig ingevulde retourformulier bij uw zending te voegen.
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Indien u een artikel wilt ruilen, verzoeken wij u om het product te retourneren volgens de hierboven beschreven procedure. Vervolgens kunt u via onze webshop een nieuwe bestelling plaatsen.